Nowy trend reklamy na wysokości

Nowy trend reklamy na wysokości

Z dumą prezentujemy nasze ostatnie wdrożenie dla firmy XTB S.A. Wykorzystaliśmy część powierzchni elewacji budynku Skyliner na poziomie 19 piętra i przy pomocy technologii  led’ów przeziernych stworzyliśmy przestrzeń do prezentacji statycznych i dynamicznych treści promocyjnych. Nasze wdrożenie zostało również zauważone przez portal NowaWarszawa i opisane w interesującym artykule: https://nowawarszawa.pl/xtb-wyznacza-nowy-trend-reklamy-na-wysokosci/.

Led’y przezierne

Technologia ledów przeziernych pozwala zachować współczynnik transparentności na poziomie 70%. Dzięki czepu zapewniamy dostęp światła słonecznego do pomieszczenia gdzie zabudowany jest ekran led przy wysokiej jakości prezentowanego obrazu. Nasze rozwiązanie pozwala na wkomponowanie się w zabudowę architektoniczną, ma charakter minimalistyczny i jest ciekawym akcentem aranżacji wnętrz.

Ledy przezierne znajdują zastosowanie w zabudowie witryn sklepów wielkopowierzchniowych, są elementem dekoracyjno-informacyjnym w galeriach handlowych, pozwalają na kreatywne tworzenie stoisk ekspozycyjnych, event’ów czy też do tworzenia dużych powierzchni do komunikacji i promocji z wykorzystaniem szklanych elewacji budynków.

Zalety wykorzystania technologii led’ów przeziernych:

  • Brak ingerencji w elewacje budynku
  • Obniżenie kosztów promocji poprzez wykorzystanie „własnej elewacji”
  • Bardzo duża widoczność (minimum kilkaset metrów) prezentowanych treści.
  • Nowoczesna i innowacyjna technologiczna do prezentowania zmiennego kontentu statycznego i dynamicznego
  • Dobra widoczność zarówno w dzień jak i w nocy,
  • Wysoka odporność na duże nasłonecznienie jak i światło wewnątrz budynku
  • Wysoka transparentność zapewniające dostęp światła słonecznego do pomieszczeń
  • Brak efektu „nagrzewania” elewacji
  • Wysoka estetyka modułów do zabudowy, elastyczność w komponowaniu się z istniejącą aranżacją architektoniczną wnętrza
  • Brak potrzeby dodatkowych wzmocnień stropu

Nowe trendy komunikacji w przestrzeni miejskiej

Wdrożeniem transparentnego ekranu led przy rondzie Daszyńskiego został naszym zdaniem wyznaczony nowy trend w komunikacji. Proponowane przez nas led’y przezierne są szczególnie interesujący ze względu na wysoką jakość, bardzo dużą widoczność prezentowanych treści oraz potencjalne wykorzystanie tego typu rozwiązań do prezentacji i zarządzania informacją w przestrzeni publicznej.

Każdą technologię można wykorzystać w różny sposób, nowe trendy to nowe możliwości dlatego już teraz zastanawiamy się jak spożytkować tego typu rozwiązania nie tylko komercyjnie ale z punktu widzenia prezentowania treści potrzebnych społecznie. Z racji charakteru rozwiązania jest ono dedykowane do miejsc gdzie przemieszcza się znaczna ilość osób. Będą to najczęściej centra biznesowe, węzły komunikacyjne, dworce. Zakładamy iż istnieją duże możliwości wykorzystania tej technologii do przekazu szeroko rozumianej informacji np. dla użytkowników metra. Naziemny, przezierny ekran LED zamontowany w pobliżu centrów przesiadkowych może być nośnikiem informacji o czasie odjazdu metra (którego nie widzimy obecnie z poziomu ulicy) oraz komunikatów miejskich: akcje wakacyjne, dodatkowe dni/godziny pracy urzędów, warunki atmosferyczne, wydarzenia kulturalne, kina plenerowe, koncerty, sytuacje kryzysowe, ograniczenia w komunikacji itp. Połączenie informacji potrzebnej mieszkańcom z przekazem komercyjny w naszej opinii pozwoliło by uzyskać korzyści wielu grupom interesariuszy do których zaliczymy zarówno firmy chcące się promować jak i mieszkańców miast uzyskujących potrzebne informacje.