kariera

dołącz
do zespołu

image

rozwój

ekosystem

odpowiedzialność

zaangażowanie

zaufanie

etyka

kim Jesteśmy?

Jesteśmy grupą pasjonatów w zakresie rozwiązań audiowideo to nic nie napisać. Ponieważ stale i dynamicznie się rozwijamy poszukując nowych rozwiązań, technologii i możliwości. Poszukujemy więc w trybie ciągłym kolejnych osób chętnych na wyzwania i otwartych na rozwój osób, które uzupełnią nasz zespół.

Jesteśmy profesjonalistami specjalizującymi się w projektowaniu wdrażaniu i utrzymaniu systemów audiowideo. Nasza organizacja ma charakter inżynierski, posiada ekspertów, których doświadczenie pozwala nam działać z pokorą wobec zmieniającego się rynku przy jednoczesnym otwarciu się na wyzwania, projekty interdyscyplinarne, złożone czy też po prostu bardzo trudne. Nasza firma jest miejscem do zyskiwania doświadczenia po prostu „jest od kogo się uczyć”.

Kolejne wyzwania stoją przed nami w obszarach:

  • Procesów/działań handlowych
  • Prac projektowych
  • Prowadzenia wdrożeń
  • Programowania i uruchamiania

Działań serwisowych i opieki powdrożeniowej naszych klientów.

Jeśli masz chęć dołączyć do naszego zespołu a posiadasz umiejętności lub chęć rozwoju w powyższych obszarach proszę skontaktuj się z nami. Poświęć proszę jednak chwilę by zapoznać się z wartościami, które nami kierują i zasadami, których przestrzegamy. W kontaktach z naszymi klientami i partnerami działamy niezawodnie, szybko i profesjonalnie. Podstawą naszego sukcesu jest wieloletnia współpraca z partnerami i klientami oparta o dbałość relacji, szacunek i zaangażowanie.

Posiadamy zestaw wartości, którymi kierujemy się w naszej bieżącej działalności:

  • Działamy z zachowaniem zasad etyki i poszanowania drugiego człowieka.
  • Wierzymy w Naszych Pracowników, wspieramy i tworzymy przyjazną atmosferę pracy.
  • Dbamy o rozwój i doskonalenie się Naszych Pracowników.
  • Zapewniamy bezpieczeństwo i ochronę wszystkim osobom, które uczestniczą w kreowanych przez nas procesach.
  • Stawiamy na zaangażowanie, partnerstwo i współpracę czego efektem jest innowacyjne podejście do wszystkich realizowanych przez Nas zadań.

Działamy na terenie całej Polski jak i za granicą, nasi pracownicy tworzyli rozwiązania i prowadzili w drożenia w takich krajach jak min. Singapur, Kuwejt, Senegal, Belgia, Holandia, Serbii, Bośni, Hiszpania.

Skutecznie podążamy za ciągle zmieniającym się rynkiem, który w ostatnim czasie przechodzi jedną z najbardziej dynamicznych zmian spośród wszystkich sektorów gospodarki.

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, podzielasz te same wartości, jesteś zaangażowany i masz pasję działania skontaktuj się proszę z nami.

Rekrutujemy na stanowiska:

Projektant systemów audio-wideo

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowych
  • Przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz kosztorysów,
  • Współpraca z działem handlowym – wsparcie merytoryczne na wczesnych etapach kontaktu z klientem
  • Współpraca z działami realizacji i serwisu – wsparcie inżynierów podczas realizacji i serwisu,
  • Współpraca z działem kosztorysowym,
  • Przeprowadzanie testów nowych rozwiązań,
  • Monitorowanie rozwijającego się rynku systemów audiowizualnych,
  • Kontakt z dystrybutorami,
  • Koordynowanie dokumentacji z innymi branżami,

Wymagania:

  • 2-5 lat doświadczenia w dziale projektowym,
  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w branży instalacji technicznych, niskoprądowych, audio-wideo
  • Umiejętność tworzenia ofert, kalkulacji i dokumentacji projektowej,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodyscyplina, samodzielność i silna motywacja,
  • Znajomość programu AutoCAD,
  • Znajomość j. angielskiego,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Praca w rozwijającej się branży oraz udział w ciekawych projektach,
  • Praca w zgranym, dobrze zorganizowanym zespole,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Premie projektowe,

Kierownik Kontraktów AV

 Opis stanowiska:

  • Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadania,
  • Wyszukiwanie i kontrola podwykonawców i dostawców,
  • Nadzorowanie i koordynacja prac podwykonawców,
  • Negocjowanie i podpisywanie umów z podwykonawcami i dostawcami,
  • Prowadzenie budżetu projektu,
  • Kontakt z innymi wykonawcami,
  • Bieżący kontakt z klientem w celu akceptacji rozwiązań, zmian,
  • Przygotowanie dokumentacji odbiorowej i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procedury odbiorowej,
  • Współpraca z działem projektowym,
  • Bieżące rozwiązywanie problemów realizacyjnych/technicznych/technologicznych

Wymagania:

  • 2-5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów,
  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w branży instalacji technicznych, niskoprądowych,
  • Umiejętność tworzenia harmonogramów, budżetów i dokumentacji projektowej,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Samodyscyplina, samodzielność i silna motywacja,
  • Znajomość programu AutoCAD,
  • Znajomość j. angielskiego,
  • Mile widziane uprawnienia SEP,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Praca w rozwijającej się branży oraz udział w ciekawych projektach,
  • Praca w zgranym, dobrze zorganizowanym zespole,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Premie projektowe,

strefa profesjonalistów

partnerzy

kontakt

AV SMART SP Z O.O.

Biuro Kraków
Ul. Zawiła 65L,
30-390 Kraków


Biuro Warszawa
Ul. Aleje Jerozolimskie 81,
02-001 Warszawa

Biuro

Tel.: (+48) 12-466-71-20
biuro@avsmart.pl

Godziny pracy

Pn.-Pt. w godz. 8:00 - 16:00

zachęcamy do kontaku

Centrala i Południowa Polska

Marcin Włodarski

Sales manager

+48 573 189 197

wlodarski@avsmart.pl

Centrala i Północna Polska

Michał Maziejuk

Sales manager

+48 571 396 120

maziejuk@avsmart.pl